5. helmikuuta 2019

Yli puolivälissä mennään

rantakierros-9

rantakierros-8

IMG_9673

rantakierros-7

rantakierros-1

rantakierros-4

rantakierros-3

rantakierros-6

IMG_9664

Aloitin tekemään tätä postausta, kun olin viettänyt tilalla hieman yli kuukauden. No, nyt niitä kuukausia on takana jo reilusti yli kolme... Toisaalta en halua ottaa tästä huonoa omatuntoa, sillä tällä hetkellä en edes koske läppäriin läheskään jokainen, tai edes joka toinen päivä. Ihan sallittua näin "lomalla" eikö? :D 

Postauksen kuvat ovat täältä lähiympäristöstä, rannoilta sekä pariltä näköalapaikalta. Kuluneina viikkoina olen kuitenkin saanut käsiteltyä kuvia aika hyvin, ja postauksia olisi tulossa ainakin koiranpennuista, parista auringonlaskusta, hevosista, koirista, eräältä vaellukselta sekä Paihian ja Aucklandin reissuilta. Puhumattakaan siitä, kun kuukauden päästä lähden viiden viikon reppureissulle ympäri Uutta-Seelantia. Pysykää siis kuulolla! ;) 

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia. Varmasti paljon saat kuvia, kun saat ne kuvat avattua koneelle ja alat läpikäymään sitä sisältöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tosiaan paljon on jo kuvia myös käsiteltyinä, mutta täytyisi vain saada itse postauksia kasaan... Kaksi on kuitenkin jo tehty! 😁

      Poista
  2. Hienoja kuvia ja mahtavia maisemia!! Mä olen vähän pihalla, minkä kautta/"takia" olet siis nyt Uusi-Seelannissa? Kuinka kauan aiot olla siellä? Ja mitä siellä teet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊 Olen avannut asiaa tässä postauksessa:

      http://www.kuviakinkiinnostaa.fi/2018/09/ai-mita-lukion-jalkeen-lahden-uuteen.html

      Mutta lyhyesti olen täällä working holidaylla, suurin osa työstäni on hevosten hoitoa ja ratsastusta. Olen täällä yhteensä vähän yli 6 kuukautta, josta noin pari kuukautta menee matkailuun :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Kuvaan Canon 7D Mark II -kameralla (ennen joulukuuta 2016 otetut kuvat on otettu 1100D:llä), johon minulla on viisi objektiivia; Canon 18-55mm f/3.5-5.6, Canon 70-300mm f/4-5.6 IS USM, Canon 50mm f/1.4 USM, Canon 100mm f/2.8L IS USM sekä Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8. Kuvankäsittelyohjelmani on Lightroom 6.

Jos sinulla on kysyttävää valokuvaukseen, bloggaamiseen tai johonkin muuhun liittyen, laita rohkeasti kommenttia! Katsothan kuitenkin ensin, löytyisikö vastaus valokuvausvinkit-välilehden taakse kokoamistani postauksista tai sivupalkin hakutoiminnon avulla.