1. huhtikuuta 2015

Pieni muodonmuutos

POSTAUS OLI APRILLIPILAA!


Ensimmäistä kertaa ikinä värjäsin mun hiukset! Eilinen oli niin harvinaista, että halusin heti itsestäni muutaman kuvan uuden näköisenä ja sainkin Ainon kamerani taakse. Lisäksi olen aloittanut kesäkuntoon kuntoilun. Muodonmuutokseen sisältyy myös uusi huulipuna, sillä en normaalisti arkena käytä huulipunaa, näihin kuviin se ainakin toi tosi kivan keväisen fiiliksen! Kun tuota luntakin näkyy vielä taustalla... Kulmiin tosin voisi hankkia jotain väriä, näyttää vähän kaljulta. :D Eipä mulla muuta, kertokaa mitä tykkäätte?

7 kommenttia:

  1. Sopii ihan älyttömän hyvin! :-) samoin tuo huulipunakin, rohkeesti vaan käytät useamminkin :-)

    VastaaPoista
  2. Sopii tosi hyvin sulle, hienot! :)

    VastaaPoista
  3. Joo todellakin kannattaa tehdä noille kulmille jotain...

    VastaaPoista
  4. Nuo tummat hiukset kyllä sopii sulle! (=

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olen kuitenkin sen verran tyytyväinen nykyiseen väriin etten jaksa alkaa värjätä vaaleita hiuksia tummiksi. Niitähän pitäisi värjätä koko ajan, olen liian laiska moiseen! D:

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Kuvaan Canon 7D Mark II -kameralla (ennen joulukuuta 2016 otetut kuvat on otettu 1100D:llä), johon minulla on viisi objektiivia; Canon 18-55mm f/3.5-5.6, Canon 70-300mm f/4-5.6 IS USM, Canon 50mm f/1.4 USM, Canon 100mm f/2.8L IS USM sekä Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8. Kuvankäsittelyohjelmani on Lightroom 6.

Jos sinulla on kysyttävää valokuvaukseen, bloggaamiseen tai johonkin muuhun liittyen, laita rohkeasti kommenttia! Katsothan kuitenkin ensin, löytyisikö vastaus valokuvausvinkit-välilehden taakse kokoamistani postauksista tai sivupalkin hakutoiminnon avulla.