12. helmikuuta 2018

Luminen suo

talvinen suo-2636

talvinen suo-2680

talvinen suo-2608

talvinen suo-2579

talvinen suo-2667

talvinen suo-2672

talvinen suo-2624

talvinen suo-2617

talvinen suo-2629

talvinen suo-2560

Kevään yo-kokeista on nyt 0,5/4 tehty, eli vielä ei ilmeisesti saa huokaista helpotuksesta? Joskus syksyllä vielä luulin, että sitten keväällä ehdin rauhassa opiskella hyvin, nukkua paljon, harrastaa liikuntaa joka päivä ja viettää vielä vapaa-aikaakin ja nähdä paljon kavereita, ehkä jopa tehdä töitä muutaman tunnin viikossa. Joo kaunis ajatus, mutta kaukana todellisuudesta. :D Se "pitkä" lukulomakin on käytännössä vain kolme viikkoa... Voiko joku samaistua?

Postauksen tein kuitenkin näitä tammikuussa otettuja luontokuvia varten. Päivä oli erittäin pilvinen ja pimeä, mutta lumiset puut näyttivät silti todella kauniilta. Olen jotenkin tänä talvena iloinnut lumesta erityisen paljon, vielä vaan pitäisi löytää enemmän aikaa siitä nauttimiseen.

9 kommenttia:

  1. Ihania talvikuvia ♥ Tykkään erityisesti noista ylhäältä otetuista! Ja joo aika samoissa fiiliksissä olin itekin abikeväänä :D Hurjasti tsemppiä kirjoituksiin!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Mun lemppari on tuo viimeinen, siinä on jotenkin kiva tunnelma. Mulla ei oo kirjoitukset tulossa vielä piiitkään aikaan, mutta odottelen niitä jo kauhulla. Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha, ehkä tästä kuitenkin hengissä selvitään :D

      Poista
  3. Voi miten kauniita! Paljon tsemppiä kirjoituksiin :)

    VastaaPoista
  4. Upeita ja onnistuneita kuvia kyllä! :) Vielä pitäisi mennä kun lumet on maassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa, ei sitä lunta varmaan enää montaa viikkoa ole... :/

      Poista
  5. ihania kuvia! mulle tuli jotenkin äikän tekstitaito ihan puskista, kyllähän mä tiesin, minä päivänä se on, mutta vielä sunnuntainakin oli jotenki epätodellinen fiilis, että nyt tää jo alkaa :-D mulla on tällä hetkellä opiskella paljon-nukkua paljon -balanssi vähän hakusessa, ehkä pitäis väsätä joku lukkari :-D tsemppiä sinne luku-urakkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Itse taas stressasin tekstitaitoa varmaan eniten, ja opiskelinkin edeltävän viikon lähes pelkästään äikkää sillä ajatuksella, että tahtoisin edes sen yhden ällän... :D Tsemppiä myös sulle!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Kuvaan Canon 7D Mark II -kameralla (ennen joulukuuta 2016 otetut kuvat on otettu 1100D:llä), johon minulla on viisi objektiivia; Canon 18-55mm f/3.5-5.6, Canon 70-300mm f/4-5.6 IS USM, Canon 50mm f/1.4 USM, Canon 100mm f/2.8L IS USM sekä Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8. Kuvankäsittelyohjelmani on Lightroom 6.

Jos sinulla on kysyttävää valokuvaukseen, bloggaamiseen tai johonkin muuhun liittyen, laita rohkeasti kommenttia! Katsothan kuitenkin ensin, löytyisikö vastaus valokuvausvinkit-välilehden taakse kokoamistani postauksista tai sivupalkin hakutoiminnon avulla.